۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

روحانی خبر داد؛

آموزش مدیریت پسماند در تهران

آموزش مدیریت پسماند در تهران

شهردار منطقه ۶ تهران گفت: آموزشیاران در برنامه‌های آموزشی مدیریت پسماند، سرایداران و مدیران شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت را با نحوه راه‌اندازی و ثبت سفارش اپلیکیشن شهرزاد آشنا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ پ ایتخت با اشاره و تأکید بر تداوم برپایی کارگاه‌های آموزشی موضوع محور از جمله مدیریت پسماند در سطح محلات و نواحی شش‌گانه، گفت: آموزشگران اداره مدیریت پسماند این شهرداری این بار به شهرک والفجر رفتند و شهروندان و شاغلان درمجتمع‌های مسکونی، تجاری، ورزشی و خدماتی مستقر در این محدوده را با اپلیکیشن شهرزاد و همچنین چگونگی استفاده از سامانه نوماند آشنا کردند.

روحانی همچنین گفت: آموزشیاران در این برنامه‌های آموزشی مدیریت پسماند به شکل ویژه، سرایداران و مدیران شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت را با نحوه راه‌اندازی و ثبت سفارش اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند آشنا کردند و از این طریق تعدادی از آنان توانستند اولین ثبت سفارش تحویل پسماندهای خشک را در سامانه انجام دهند.

گفتنی است؛ کارشناسان و آموزشگران اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۶ تهران درکنارآموزش‌های می‌دانی، مقادیر زیادی بروشور و تراکت با موضوعات مختلف، معرفی سامانه نوماند و اپلیکیشن شهرزاد، تفکیک زباله از مبدا، اهمیت جداسازی پسماندهای خشک از زباله‌های‌تر و… را بین شهروندان توزیع می‌کنند.

کد خبر 6262655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha